Skip to main content
नेपालमा प्रचलित परम्परागत नाच/नृत्यहरु..!!

➤ साकेला शिली — चाम्लिङ राई
➤ जट जटिन नृत्य — थारू
➤ मारुनी नाच — मगर
➤ पाङ्दुरे नाच — मगर
➤ झामरे नाच — मगर र गुरुङ
➤ धान नाच — लिम्बू
➤ च्याब्रुङ नाच — लिम्बू
➤ विरहेन चाँचर — थारू
➤ चोरखेलिया नाच — थारू
➤ रास लिला — थारू
➤ कृष्ण लिला — थारू
➤ तरवार नाच — थारू
➤ झुमरा नाच — राई
➤ मयुर नाच — थारू
➤ महरवा देवी नाच — थारू
➤ वडका नाच — थारू युवती
➤ बाह्रमासे नाच — थारू
➤ हददुङ्वा नाच — थारू
➤ जोगिरा नाच — थारू
➤ सरु नाच — थारू
➤ कठारिया नाच — थारू
➤ कटेहर नाच — थारू
➤ रानी नृत्य — थारू
➤ धुमरा/झुमरा नाच — थारू
➤ रसधारी, झुमटा, छोकरा, झुर्रा — थारू
➤ झिझिया नाच — मैथिली
➤ कहरवा नाच — कहार
➤ पावस गीत — नटुवा
➤ भजन गीत — बाहुन, क्षेत्री
➤ बालुन/वालन — ब्राह्मण/क्षेत्री
➤ स्याब्रु नाच — तामाङ/शेर्पा
➤ संगिनी नाच — ब्राह्मण/क्षेत्री
➤ राजवंशी नाच — राजवंशी
➤ स्वौक्या ड्वाङ्न्या — दमाई
➤ ढाल नाच — कुमशाल्या
➤ वाँतर नृत्य — बाँतर
➤ झपा नाच — मगर
➤ हुर्रा नाच — मगर
➤ रुद्रायणी नाच — नेवार
➤ कर्मधर्मा नृत्य — झाँगड
➤ धिमाल नृत्य — धिमाल
➤ गोडही नृत्य — माझी
➤ रोदी माच — मगर र गुरूङ
➤ झाम्रे नाच — मगर र गुरूङ
➤ झुम्के नाच — मगर र गुरूङ
➤ सोरठी नाच — मगर र गुरूङ
➤ सेलो नाच — तामाङ
➤ मानीरिम्दु नाच — लामा
➤ टप्पा नाच — मगर
➤ ट्यामकुली नाच — मगर
➤ हवेदा, औली — थारू र राजवंशी
➤ झांगर, कहार — थारू र राजवंशी
➤ जताहा जातिनी नाच — थारू र राजवंशी
➤ जाट जटिन — मैथिली
➤ धिमे नाच — ज्यापु
➤ धिन्तामै — नेवार
➤ छ्याम — शेर्पा
➤ चुडका — बाहुन/क्षेत्री
➤ सामा चकेवा — मैथिली
➤ होप्चा नाच — राई
➤ झूँग नाच — उराव
➤ लाखे नाच — नेवार
➤ जुयी, वजाँरे नाच — मगर
➤ पुलकिसी नाच — नेवार
➤ अघौं नाच — गुरुङ
➤ खालो नाच — माझी
➤ घोडा नाच — नेवार
➤ जोगी नाच — नेवार
➤ टाकटुके नाच — नेवार
➤ लुसी नाच — नेवार
➤ छोरखोला नृत्य — मेचे
➤ वैशाख नृत्य — मेचे
➤ ठेकरा नाच — थारू
➤ दफू वसुली नाच — चमार
➤ डोमकछ — मिथिला
➤ डोल नफाखर नाच — मेचे
➤ तावुछेवा नाच — तामाङ
➤ थान नाच — गनगाई
➤ फुटुक नाच — शेर्पा
➤ फारुवाही नाच — यादव
➤ वाघ नाच — नेवार
➤ भगता नाच — मैथिली
➤ भोटे सेलो नाच — भोटे/शेर्पा
➤ रत्यौली नाच — वाहुन क्षेत्री
➤ रोपाई नृत्य — नेवार
➤ लठ्ठी नाच/दाण्डिया — थारू
➤ वर्की नाच — थारू
➤ वसन्त नाच — नेवार
➤ वाढाडमी नाच — राई
➤ सन्थाल/सतार नाच — सतार
➤ सरङ्गे ना़च — मगर
➤ सलहेस नाच — दुलाध र मुसहर
➤ केलाङ् नाच — लिम्बू
➤ चावुङ् नाच — लिम्बू
➤ रामदल नाच — दनुवार
➤ पोयामारी नाच — धिमाल
➤ ठोकर नाच — थारू
➤ हनुमान नाच — वाहुनक्षेत्री
➤ सौका नाच — सौका
➤ काँठे नाच — काठमाडौं
➤ सौका नाच — दार्चुला
➤ लहरे नाच — डोल्पा
➤ रुद्रायणी नाच — खोकना
➤ भद्रकाली नाच — नासल चोक
➤ झोरा नाच — लमजुङ्
➤ देउडा नाच — सुदुर पश्चिम
➤ नवदुर्गा नाच — भक्तपुर
➤ पचलीभैरव नृत्य — काठमाडौं
➤ लुमडी भद्रकाली नृत्य — काठमाडौं
➤ चौलो नाच — डडेल्धुरा
➤ पुतला नाच — अछाम
➤ पैंसेरी — डोल्पा
➤ गौना नृत्य — तराई क्षेत्र
➤ पतुरिया, हिजडा, चगेरा, चफेरा, करहवा, धोविया, वारी, छपका, पवरिया नाच — कपिलवस्तु

Comments

Popular posts from this blog

नेपालमा जातजाति

नेपालमा जातजाती नेपाली बृहत शब्दकोषका अनुसार वंशपरम्परा, धर्म, गुण, आकृति, वासस्थान आदिका आधारमा विभाजित मनुष्यको वर्गलाई जात भनिन्छ भने शारीरिक बनावट आकार, प्रकार गुण, स्वभाव आदिका आधारमा छुट्टीने वा चिनिने जातीय विभाग, समूह वा वर्गलाई जाति भनिन्छ । यस्ता जात जातिले आफ्नै विशेष प्रकारका धर्म, नियम, संस्कारको पालना गरेका हुन्छन् । सामान्यतया यस्ता जातजातिको छुट्टै भाषा, भेषभुषा हुन्छ । वैवाहिक सम्बन्ध एउटै जातजाति भित्र हुने गर्दछ । नेपालमा विभिन्न प्रकारका जातजातिहरूको बसोवास भएको छ । त्यसैले नेपाली समाजलाई वहुल समाजको रूपमा चिनिन्छ । नेपालमा भएका जातजातिहरूलाई ब्राह्मण, क्षेत्री, वैश्य र सुद्र गरी ४ भागमा वर्गीकरण गरेको छ  ।    आदिवासी/जनजाति  आदिबासी जनजाति उत्थान राष्ट्रिय प्रतिष्ठान ऐन, २०५८ अनुसार “आदिबासी जनजाति भन्नाले आफ्नो मातृभाषा र परम्परागत रीतिरिवाज, छुट्टै सांस्कृतिक पहिचान, सामाजिक संरचना र लिखित वा अलिखित इतिहास भएको अनुसूची बमोजिमको जाति वा समुदाय सम्झनु पर्दछ  ।” जनजातिका विशेषताहरूलाई बुँदागत रूपमा भन्दाः  • जसको छुट्टै आफ्नै सामूहिक सांस्कृतिक पहिचान छ  

महानगरपालिका ,उप-महानगरपालिका र नगरपालिका गठन हुन चाहिने आधारहरु :-

महानगरपालिका ,उप-महानगरपालिका र नगरपालिका गठन हुन चाहिने आधारहरु :- ===========¥¥============ 1.महानगरपालिका गठनका आधारः- + कम्तीमा 3 लाख जनसंख्या + कम्तीमा वार्षिक रु 40 करोड आम्दानी + विद्युत्,खानेपा नी, सञ्चारको उपयुक्त सुविधा + नगरको प्रमुख सडकका साथै अन्या शाखा सडकहरु समेत पक्की भएको हुनु पर्ने + स्वास्थ्य सेवा सम्बन्धी विशिष्ठ प्रकृतिको सेवाको उपलब्धता + अन्तराष्ट्रिय खेलकुद कार्यक्रम आयोजनाका लागि आवश्यक पूर्वाधारको उपलब्धता + उच्च शिक्षाका लागि विभिन्न विषयहरुमा पर्याप्त अवसरको उपलब्धता र कम्तीमा एउटा विश्वविद्यालयको गठन + उच्च थप पर्याप्त शहरी सुविधाको उपलब्धता 2. उप-महानगरपालिका गठनका आधारः- + कम्तीमा 1 लाख जनसंख्या +कम्तीमा रु 10 करोड रुपैयाँ वार्षिका आम्दानी + नगरका प्रमुख सडकहरु पक्की भैसकेको हुनुपर्ने + विद्युत्, खानेपानी र सञ्चारको उपयुक्त सुविधा + उच्च गुणस्तरीय शिक्षा तथा सेवाको सुविधाको उपलब्धता + राष्ट्रिय तथा अन्तराष्ट्रिय स्तरको खेलकुद कार्यक्रमको लागि सामान्य व्यवस्था + सार्वजानिक उद्यानहरु र नगर सभागृहको व्यवस्था + अन्य अत्यावश्यक

नेपालका कलाकृतिहरु

नेपालका कलाकृतिहरू   नेपाली कलालाई विशेषतः चार भागमा वर्गीकरण गरिएको पाइन्छ : वास्तुकला, चित्रकला, मूर्तिकला र काष्ठकला  ।   (क) वास्तुकला • वासस्थान सम्बन्धी कलालाई वास्तुकला भनिन्छ । प्यागोडा शैली (छाने शैली), शिखर शैली, चैत्य, मुगल, गुम्वज शैली आदि यसका प्रचलित नमुना हुन्  ।  • वास्तुशैली एवम् कलाको दृष्टिबाट नपोलका मन्दिरहरूलाइ निम्न तीन पक्रारमा विभाजन गरिएको पाइन्छ : → प्यागोडा शैली (छाने शैली)  → शिखर शैली  → मिश्रीत शैली    प्यागोडा शैली (छाने शैली)  मन्दिरको बीचको भागखोक्रो छाडी तहतह परेको छानाहरू बनाइ निर्माण गरिएका मन्दिरहरूलाई प्यागोडा शैली (छाने शैली) भनिन्छ । यस्ता मन्दिर प्राङ्गणमा कलात्मक वस्तुहरू हुन्छन् भने टुँडाल र तोरणको प्रयोग गरिएको हुन्छ । पशुपतिनाथ मन्दिर, चाँगुनारायण, न्यातपोल, भक्तपुर आदि प्यागोडा शैलीका मन्दिरहरू हुन्  ।    शिखर शैली सुलुत्त परेर माथि चुलिँदै गएका झलक्क हेर्दा शिखरजस्तो देखिने छाना नबनाईकन मन्दिर निर्माण गर्ने कार्यलाई वास्तुकलामा शिखर शैली भन्ने गरिन्छ । यस्ता मन्दिरहरूको शिखर उँभोतिर सानो हुँदै गएको हुन्छ भने